10.9.12

Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami

Zaczęło się od tego, że mam ochotę na kanapkę z jajkiem. Podczas gotowania wpadliśmy na pomysł, żeby zrobić z tego pastę jajeczną, a spontanicznie dorzuciliśmy suszone pomidory, które całkowicie zmieniły smak pasty. Bazą pasty nie jest majonez a jedynie jogurt naturalny, przez co ma obniżoną kaloryczność. Szkoda, że ugotowaliśmy tylko 3 jajka, bo mogłabym jeść ją na śniadanie i kolację kilka dni z rzędu. Najbardziej wyrazista jest na drugi dzień, kiedy wszystko się ze sobą przegryzie.


Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami:

Składniki:
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • 1 średniej wielkości cebula
  • 3-4 kawałki suszonych pomidorów
  • 125 ml jogurtu naturalnego
  • sól, pieprz
Przygotowanie:
  1. jajka zetrzeć na tarce z małymi okami. Cebulę pokroić w drobną kosteczkę, podobnie suszone pomidory.
  2. wszystkie składniki zalać jogurtem, przyprawić solą i pieprzem. Wymieszać. 

10 komentarzy:

  1. to musi być rewelacyjne w smaku. znam to połączenie smakowe, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pasty lubię, tym bardziej, że nie lubię stosowania majonezu tylko tak jak ty jogurtu naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pasty jajeczne! mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie, ale muszę przyznać, że najbardziej to mi narobiłaś ochoty na kanapkę z jajkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jakoś nie tykałam pasty jajecznej... Ale, w sumie, pod wieloma względami moje gusta się zmieniły. Może zrobię na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji jeść pasty jajecznej, ale podejrzewam, ze dobraa:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za pastami jajecznymi, bo zwykle nie wyglądają zbyt apetycznie.Twoja jednak wygląda bardzo smakowicie i chętnie sobie przy-żądze takie danie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastę jajeczną bardzo lubię, jednak takiej z suszonymi pomidorami jeszcze nie jadłam. Zazwyczaj przygotowuję tylko ze szczypiorkiem i odrobiną maesłka :) na świeżej bułeczce smakuje wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju pasty, także te jajeczne, a w suszonych pomidorach jestem zakochana nie od dziś :) Dlatego pasta dla mnie idealna na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pasty i na pewno wypróbuję ten przepis^^ no i dodaję do obserwowanych^^

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP