10.8.14

Oczyszczający koktajl

I znów słomiana wdowa ze mnie. Za mną wspaniały czas z narzeczonym, cudowny. Chociaż wiadomo, że takim spotkaniom towarzyszy poluźnienie pasa. W krótkim czasie zaliczyliśmy kilka grilli, pizz, słodkich napojów, lodów, żelek... Znów przyzwyczaiłam się do cukru i znów będę musiała z nim walczyć. Czy ja już kiedyś mówiłam, że właśnie dlatego nie potrafię dojść do upragnionego wagowego celu ? ;) Tak łatwo mnie złamać. Po tych wakacjach od diety pora wrócić na właściwą ścieżkę. Najlepiej zacząć od oczyszczającego koktajlu. Po świętach proponowałam z jabłka i pietruszki, dziś proponuję koktajl z selera naciowego i jabłka również. Najlepiej zrobić podwójną porcję i popijać w ciągu dnia.



Oczyszczający koktajl

Składniki:
  • pół jabłka
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 400 ml niegazowanej wody

Przygotowanie:
  1. Jabłko i selera pokroić na mniejsze kawałki i umieścić w blenderze. Wlać 100 ml wody i dokładnie zmiksować. 
  2. Dolać resztę wody i wymieszać.

3 komentarze:

  1. wypróbuję :)

    Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ....powinnam Cię tytułować siostro;p
    mam tak samo, podobnie....a dupa rośnie, ech;D

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu są wakacje i kiedyś trzeba poluzować. Skorzystam chętnie z przepisu bo i mnie nie udało sie zapanować nad słodkościami. Ach te jagodzianki i szarlotki z pierwszych jabłek :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP