6.2.19

Bananowo-owsiany placek śniadaniowy

Wszyscy wkoło są na diecie lub chcą się zdrowo odżywiać. To bardzo dobrze, bo to i mnie motywuje, żeby tych wszystkich chipsów, cukierków i czekolad nie kupować a po drugie można się inspirować. I właśnie dzięki tej inspiracji, powstał dzisiejszy, banalny w swej prostocie omlet. Przepis podsunął mi mój brat, który wszedł w dietę tak, że nawet kiedy my jedliśmy mało zdrowe wietnamskie jedzenie on przyjechał ze swoim twarogiem i bananem. Szacun - ja takie rzeczy tylko na poście byłam w stanie zrobić. Czyli jednak im krótszą mam smycz na diecie tym lepiej na tym wychodzę. Ale już nie chcę się aż tak ograniczać. Robię teraz inny eksperyment na sobie - 3 miesiące po 1800 kalorii, z jak najmniejszą ilością słodyczy i chipsów, dobre duchy tego świata dopomóżcie żebym była twarda i żebym wytrwała w tym niby łatwym a jednocześnie trudnym i ciężkim  postanowieniu. Amen. 
Bananowo-owsiany placek śniadaniowy

Składniki (1 porcja, 20 cm):

  • 1 jajko
  • 1 średniej wielkości banan
  • 3 łyżki płatków owsianych lub mąki owsianej
  • trochę oleju do natluszczenia patelni
Przygotowanie:
  1. Płatki zmielić. 
  2. Banana rozgnieść widelcem, wbić jajko i wymieszać. 
  3. Dodać zmielone płatki lub mąkę owsianą, całość jeszcze raz wymieszać łyżką. 
  4. Masę przełożyć na lekko natłuszczoną patelnię, uformować omleta. Smażyć na małym ogniu, z obu stron do lekkiego zrumienienia. 
Wartość odżywcza dla 1 porcji (bez dodatków):
Kalorie: 428  
B: 15,1 
T: 12,5 
W: 65,2  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP