18.6.19

Domowe lody z 3 składników

Wróciłam z wakacji w Polsce i miałam nadzieję, że w Niemczech zaznam trochę chłodu, cienia czy przyjemnego letniego deszczyku, ale nic takiego nie miało tutaj miejsca (nie licząc ciut chłodniejszej niedzieli, którą i tak niemal całą spędziliśmy w drodze). Szukam więc sposobów na ochłodzenie i to takich, które przy okazji będą mocno fit, bo jak stali czytelnicy doskonale wiedzą co zawsze odbywa się po moich wizytach w Polsce - odchudzanie, redukcja, dieta - jak zwał tak zwał, w każdym razie nie ma zmiłuj. Wakacje się jeszcze tak naprawdę nie zaczęły a ja mam piękną, brązowa opaleniznę i... 10 kg do zrzucenia. Sukcesywnie sama do tego doprowadziłam i teraz sukcesywnie sama to odkręcę. Tylko muszę znaleźć silne, odstraszające radary antysłodyczowe i czipa, który będzie mi wlewał w usta odpowiednią ilość wody - to moje dwie największe zmory utrudniające mi utrzymanie wagi w ryzach. I to przez nie całe moje życie to jedna wielka dieta! 

Domowe lody bananowo-czereśniowe 


Składniki (1 porcja):

  • 1 banan
  • 150 g mrożonych, wydrylowanych czereśni
  • 50 g jogurtu kokosowego lub naturalnego
Przygotowanie:
  1. Banana pokroić na mniejsze kawałki, wsadzić do lodówki na 1-2 godziny.
  2. Kawałki banana obrać ze skórki. Obrane wrzucić do blendera, dorzucić czereśnie, dodać jogurt i zblendować na gładką masę. 
  3. Gwarantem sukcesu jest mocny blender, najlepiej z funkcją kruszenia lodu. 
Wartość odżywcza dla 1 porcji
Kalorie: 216
B: 4,4
T:  2,2
W: 45,8

2 komentarze:

  1. Jestem pewny na 100 procent że na ten blog zaglądnie bardzo dużo osób.Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP