23.5.20

Języczki biszkoptowe

Od samego rana siedzę dziś przed laptopem pisząc. Ale pisałam na tematy ciążowe i teraz mam pustkę w głowie co napisać tutaj. Bo kiedy już wydaje mi się, że wymyśliłam jakiś dobry motyw to okazuje się, że to nadal jest ciążowa historia a nie do końca bym tak chciała. Bo wiecie to jest coś na tej zasadzie, że ktoś tworzył jakąś treść, zaszedł w ciążę i już teraz tylko ciąża, albo w przeważającym stopniu ciąża. O ile osoba czytająca też jest w ciąży to jest to dla niej ciekawe, ale jak ktoś jest na zupełnie innym etapie życia to nuda Panie! Miałam tak z moimi koleżankami, mogę to napisać bo nawet jak to przeczytają, to myślę, że wiedziały, że tak to właśnie wygląda :) Spotykamy się rzadko, bo ja za granicą, ale nasze spotkania od trzech lat to temat ciąży i dzieci. Nie za bardzo miałam nawet jak wtrącić dwa zdania do rozmowy, mogłam tylko przytakiwać. I owszem, zdarzało się, że zbaczałyśmy z tego tematu, ale tylko na chwilkę, bo zaraz znów pojawiał się jakiś odnośnik do dziecka i pogadanki zaczynały się od nowa. A ja też nie posiadam tej zdolności, której mistrzem jest mój mąż, że z każdym na każdy temat, więc wyglądało to tak, że po prostu piłam kawę w ich towarzystwie. Teraz, owszem dołączę do ich grona, ale nadal nie będę na ich poziomie, będę żółtodziobem, ale będę mogła opisać przynajmniej swoje a nie cudze doświadczenia. Dlatego to internetowe życie jest takie trudne - nigdy nie wiadomo czego szukają u Ciebie ludzie. Ogólnie rzecz biorąc to można się domyślić, że u mnie przepisów i to najlepiej fit, ale na przestrzeni lat zdarza się, że ktoś odwiedza Cię nie tylko ze względu na przepisy, ale też zdjęcia czy treść. Dlatego tak dużo czasu zajmuje mi napisanie wstępu do przepisu.
Języczki biszkoptowe

źródło: Przyślij przepis
Składniki (na 4 sztuki):
  • 2 jajka, osobno białka i żółtka
  • 30 g mąki orkiszowej lub pszennej
  • 3 łyżki erytrolu
  • 1 łyżka oleju
  • 0,5 łyżeczki sody lub proszku do pieczenia
  • szczypta soli
Krem:
  • 0,5 opakowania małego serka mascarpone
  • 2 pełne łyżki naturalnego serka homo
  • 2 łyżki erytrolu
  • garść malin
Przygotowanie:
  1.  Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę. Pod koniec ubijania dodać cukier, olej i żółtka i chwilkę jeszcze ubić.
  2. Na koniec dodać mąkę z sodą/proszkiem do pieczenia wymieszać łyżką, lub mikserem na najniższych obrotach. 
  3. Masę wyłożyć na blachę do pieczenia wyścielonej papierem do pieczenia, formując 4 placuszki.
  4. Piec w 180* około 10-12 minut. (jak będzie za długo to biszkopty będą twarde). 
  5. Po upieczeniu nie zdejmować biszkoptu, papier przeciąć na 4 części i każdy biszkopt na papierze delikatnie złożyć w łódkę i wsadzić w skrzynkę między butelki lub odwróconą blachę do muffinek. 
  6. Skladniki na krem zblendować ze sobą. Kiedy biszkopty wystygną można delikatnie odkleić je od papieru i nadziać kremem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP