9.3.18

Omlet z odżywką białkową

Ciągle słyszane slogany - dla chcącego nic trudnego okazały się prawdą! Nie doszłam jeszcze do perfekcji, bo gdyby tak było miałabym czas na pracę, zajmowanie się domem, spędzanie czasu z mężem i jeszcze poczytanie książki każdego dnia; ale małymi kroczkami. 
Dotychczas żyłam w przeświadczeniu, że popołudniowe zmiany w pracy to zmarnowanie dnia. Ich jedyny plus to możliwość dłuższego spania i poleniuchowania w łózku przewijając palcem newsy na facebooku czy zdjęcia na instagramie. Od tego poniedziałku postanowiłam to zmienić. 
Wstaję wcześniej, budzik nastawiam na 7, ewentualnie jedna drzemka 20 minut, nie więcej. Do wyjścia z domu mam więc 3, 5 godziny. Nagle okazało się, że to kupa czasu, podczas których mogę zrobić sobie dobre śniadanie, upiec szybkie ciasteczka, odkurzyć, umyć podłogi, pozmywać z poprzedniego dnia, wyjść z psem, wyprostować włosy, pomalować się, dodać coś na Instagram a i tak zostaje mi chwilka na poleniuchowanie. Może to nadchodzi wiosna, że więcej życia we mnie, może to efekt odstawienia słodyczy a może fakt trzydziestych urodzin w tym roku ? Co by to nie było, niech trwa jak najdłużej. 

Jedno z tych pysznych śniadań, które sobie serwuję w popołudniowe zmiany. Marzył mi się omlet z roztopioną czekoladą, ale mierząc cele na zamiary stwierdziłąm, że za dużo z tym roboty, za dużo garów do mycia więc sobie ją starłam na jeszcze ciepły omlet i troszkę się roztopiła :) 

Omlet z odżywką białkową

Składniki (1 porcja):
  • 2 jajka
  • 15 g odżywki białkowej
  • 15 g mąki orkiszowej
  • 2 łyżki mleka
Przygotowanie:
  1. Jajka roztrzepać, dodać odżywkę i mąkę; połączyć z jajkami trzepaczką. 
  2. Dodać mleko i znów roztrzepać.
  3. Masę przelać na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię. Smażyć na małym ogniu z obu stron do zrumienienia. 
  4. Podawać z ulubionymi dodatkami.

2 komentarze:

  1. jakiej innej mąki możńa użyc zamiast orkiszowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaglanej, ryżowej, pszennej, gryczanej, żytniej.

      Usuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP