28.5.19

Ciasteczka z pulpy owocowej

Mój mąż- mistrz przygotowania czegoś z niczego nauczył mnie nie marnować jedzenia. Staram się bardzo nie wyrzucać niczego do kosza, chociaż zdarzają się i małe wtopy, jak wtedy kiedy kupię za dużo bo mam w głowie mnóstwo pomysłów na pyszności na bloga, a codzienność i brak czasu szybko sprowadzają mnie na ziemię. Ale staram się, bardzo się staram. Tak jak teraz. Pulpę z owoców rabarbaru i truskawek, która została mi po przygotowaniu kisielu (tutaj przepis: kisiel) wykorzystałam do zrobienia ciasteczek. Są inne niż wszystkie, bardzo mięciutkie w środku i chrupiące z zewnątrz. Najlepsze jeszcze ciepłe. 

Ciasteczka z pulpy owocowej

Skladniki (10-11 sztuk):
  • 290 g pulpy z rabarbaru i truskawek
  • 2 łyżki oleju
  • 1 jajko, 50 g
  • 40 g cukru pudru
  • 100 g mąki ryżowej
  • płaska łyżeczka sody oczyszczonej 
  • 10 g gorzkiego kakao
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą w misce.
  2. Łyżką nakładać masę  na blachę wyłożoną papierem do pieczenia for ujęć ciasteczka.
  3. Piec około 25-30 minut w 180*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP