5.3.20

Omlet bananowo-marchewkowy

Od dłuższego czasu nie pracuję. Za to poznaję Instagram wzdłuż i wszesz, a w czasach wielkiego kryzysu próbuję nawet odnaleźć koniec Internetu. Miałam, jak się teraz okazuje złudne przeświadczenie, że kiedy przestanę tracić 11 godzin doby na pracę zawodową to podbiję świat. Ni chuja. Jak ciężko jest o samodyscyplinę w tym czasie. Bo przecież jak czegoś nie zrobię dziś, to zrobię jutro, albo kiedyś, albo i wcale i nic wielkiego się nie wydarzy. A kiedy czasu miałam mało, to starałam się upchnąć w nim jak najwięcej rzeczy i byłam zdecydowanie lepiej zorganizowana. Teraz wszystko się ślimaczy i przelewa przez palce, a ja nadal jestem w tym samym punkcie. Dobrze, że nie podzieliłam się moimi ambitnymi planami na ten okres bez pracy bo ze śmiechu bolałyby Was brzuchy. Słodki Jezu! zabierz ode mnie ten Instagram!


Omlet bananowo-marchewkowy

Składniki (1 porcja, 20 cm):
  • 1 dojrzały banan, 115g po obraniu
  • 1 jajko, 46g
  • 30g jogurtu naturalnego
  • 25 g marchewki
  • 30g mąki ryżowej
  • 0,5 łyżeczki sody
  • opcjonalnie kilka kropli aromatu waniliowego
Przygotowanie:
  1. Banana zblendować. Dodać startą na małych okach marchewkę, jogurt i jajko. Wymieszać.
  2. Dodać mąkę z sodą i aromat i ponownie wymieszać.
  3. Masę przelać na rozgrzaną i natłuszczoną patelnię. Smażyć na małym ogniu, z obu stron do lekkiego zrumienienia. 

Wartość odżywcza dla 1 porcji, bez dodatków i oleju do smażenia (241g), całość to 1 porcja 
Kalorie: 312
B: 10,48
T: 5,7
W: 5,24




1 komentarz:

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP