9.2.21

Ryba pod szpinakiem, pomidorem i mozzarellą

Muffinki były na rozgrzewkę  [tutaj przepis], ale tym wpisem reaktywuję bloga,  bo ankieta na Instagramie przypomniała mi, że to o przepisy tutaj chodzi, a nie dziecko. Ale wiecie jak to jest, trzeba być naprawdę twardym i zawziętym, żeby tych słodkich stópek i rączek nie pokazywać, tych min najwspanialszych i kochanej buźki. I co z tego, że obiecałam sobie, że nie będę, ewentualnie czasami ale i tak jakby z przyczajki jak ja nie mam praktycznie innych zdjęć w telefonie - to po pierwsze, a po drugie jak chce coś dodać na Instagram to najszybciej jest zrobić zdjęcie dziecku. Zawsze jest ładnie ubrane, nawet jak uślinione i porzygane to słodkie. Oddzielną kwestią jest fakt, że przez te ostatnie pół roku nie specjalnie myślałam o blogu i nowych przepisach. Dlatego, że próbowałam odnaleźć się w nowej rzeczywistości, w której można rano zacząć 10 rzeczy a skończyć je wieczorem kolejnego dnia a i tak nie wszystkie i nie zawsze. Gdzie priorytet jest tylko jeden, a cała reszta może i musi poczekać. I blog też czekał. Czekał, aż się ogarnę i czekał, aż w końcu przestanę jeść ciasteczka do porannej kawy, ciasteczka do popołudniowej kawy, żelki na deser i chipsy na podwieczorek.  Bo na co niby w tym czasie przepis miałabym Wam podać, na zakupy w Lidlu? no, bez sensu. Ale oto jestem! Wróciłam na dobrą drogę więc wykorzystajmy ten fakt. 


Ryba pod szpinakiem, pomidorem i mozzarellą

Składniki (na 4 porcje):

  • 4 filety mrożonej ryby - średniej wielkości 
  • garść świeżego szpinaku
  • 1 duży pomidor
  • 1 duże kulka mozzarelli
  • sól, pieprz
Przygotowanie:

  1. Rybę rozmrozić i nadmiar wody odsączyć ręcznikiem papierowym, ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia
  2. Przyprawić solą i pieprzem. 
  3. Na każdym kawałku ułożyć liście szpinaku - tyle, żeby zakryły całą rybę, plastry pomidora i mozzarelli, ponownie lekko posolić i popieprzyć.  
  4. Piec w 180* około 20 minut. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP