25.11.21

Zabawki, które zajmują moje dziecko (tanie)

 Wiem, że po tak długiej przerwie liczylibyście raczej na przepis, ale niestety nie mam nic nowego w tym temacie. Nie starcza mi doby na ogarnięcie życia a gdybym miała jeszcze tam wrzucić pieczenie a później tę całą blogową otoczkę to już mi słabo. Wierzę mocno, że kiedyś jednak wrócę do tego, bo to jednak daje mega satysfakcję. Po pierwsze to, że coś wyszło, po drugie, że smakuje, że wygląda i że się ludziom podoba i chcą próbować i też im wychodzi i smakuje. To trochę uzależnia, więc nie wykluczam powrotu. 


Dziś jednak, trochę z okazji zbliżającego się Mikołaja a trochę dlatego, że żadne inne Story nie cieszyło się taką popularnością jak to, które zaczynało się słowami "zabawka, która zajęła moje dziecko na pół godziny" postanowiłam wrzucić króciutką listę naszych zabawek, które pozwoliły mi na posiedzenie w ciszy dłużej niż 5 minut. A druga lista dotyczy książeczek, od których zaczęła się fascynacja książką w ogóle.  Tutaj już ma mowy o chwili dla siebie, bo dziecko niesie książkę i trzeba mu opowiadać i pokazywać. Przypominam, że moje dziecko ma 15 miesięcy. 


Gdybym z tego wszystkiego miała wybrać numer 1 to niekwestionowanym zwycięzcą są kubeczki z Alli Express, dałam za nie chyba 7 zł, a dziecko bawiło się tym dobre kilka miesięcy i jak je teraz gdzieś znajdzie to nadal jest nimi zainteresowany. Reszta to naprawdę najlepsze z najlepszych, dziecko umie się tym bawić samo (długo musiałam jedynie otwierać świni brzuszek bo nie umiał) i przy okazji ćwiczy rękę. Grające klucze ćwiczą za to cierpliwość rodziców, ale jak do wszystkiego i do tego można się przyzwyczaić. Najdroższa jest świnka około 140 zł i kostka też ponad 100 zł, reszta to taniocha. Raczej nie kupuję drogich zabawek w obawie, że się nie spodobają i co ja z tym zrobię :)






1. świnka interaktywna Fisher price

2. Łowienie robaczków

3. sorter układanka pingwin

4. kubeczki

5. klucze do auta

6. POP IT

7. kostka

8. Czuczu puzzle zwierzątka

9. Opowiem Ci mamo (co robią auta)

10. wydaje mi się, że widziałem pingwina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP