1.3.15

Koktajl z jarmużem

Marzec - miesiąc zapowiadający wiosnę rozpoczęłam zdecydowanym kolorem. Zielona bomba witamin na śniadanie, zaraz po wodzie z cytryną była świetnym pomysłem. Dzięki owocom było nawet słodziutko. Później wyszło słońce i spacer z psiakiem pierwszy raz od dawna w adidasach, nie w kozakach, ani kaloszach. 
Żeby marzec był tak zielony jak ten poranny koktajl.




Koktajl z jarmużem

Składniki (na 1 porcję):
  • 30 g jarmużu
  • pół gruszki
  • pół małego jabłka
  • 200 ml wody niegazowanej

Przygotowanie:
  1. Owoce pozbawić pestek i pokroić na mniejsze kawałki.
  2. Wszystkie składniki umieścić w wysokim naczyniu i zmiksować.




2 komentarze:

  1. Pysznie! U mnie koktajle królują w tygodniu, weekend to jaglanka, naleśniki i śniadaniowa rozpusta!
    Polecam jarmuż zmiksować z pomarańczą, jabłkiem i bananem :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Top Blogi
TOP