29.4.18

Zdrowe ciasteczka z masła orzechowego

Jestem na poście, (ale o tym już wiecie) a moje myśli cały czas krążą wokół tego co zakazane, czyli wszystkiego co nie jest grejfrutem, jabłkiem i warzywem. Moim marzeniem stał się świeży chleb z masłem i solą, tylko i aż tyle potrzeba mi w tym momencie do szczęścia. Codziennie patrzę na wszystkie instagramowe pyszności i zastanawiam się po co mi to było. Po co się tak ograniczać, katować, wystawiać na takie próby. Ciężkie próby, bo nie można ani gryza niedozwolonej rzeczy, żeby nie zrujnować sobie nie tyle efektu, co nawet zdrowia. Więc karmię się tymi wszystkimi pięknymi zdjęciami, a jednocześnie z dziką satysfakcją odkreślam kolejny wzorowy dzień postu. 
Jako, że patrzenie na słodkości nie sprawia, że biegnę do tajemnej szufladki po kosteczkę gorzkiej czekolady, to pozwolę sobie, bez obaw o swoją silną wolę dodać przepis na orzechowe ciasteczka. Oto one! 

Zdrowe ciasteczka z masła orzechowego

Składniki (14 sztuk):
  • 50 g oleju kokosowego
  • 80 g masła orzechowego
  • 80 g płatków owsianych
  • 100 g mąki orkiszowej
  • 50 ml mleka
  • 1 łyżka cukru
Przygotowanie:
  1. Olej kokosowy roztopić z masłem orzechowym. Dodać pozostałe składniki i wymieszać. 
  2. Z masy rękoma formować ciasteczka i układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. 
  3. Piec około 25-30 minut w 180 stopniach.

1 komentarz:

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP