26.6.20

Naleśniki bananowe

W te gorące dni mam problem z jedzeniem. Z jednej strony powinnam dostarczać dziecku witamin i minerałów z dobrze zbilansowanych produktów, a z drugiej nie mam apetytu. To znaczy ten apetyt to bardziej zawiła kwestia, bo jestem głodna i ciągle bym coś jadła ale to musi być zimne i mieć dużo wody. Więc wybieram owoce, których jem nieco za dużo. Wiadomo, że cukier z owoców lepszy niż z batonika, ale mimo wszystko to cukier. Unikam jednak bananów i winogron, tego drugiego nie zjadłam ani razu od połowy kwietnia a banana może dwa razy, trzeci raz jest dzisiaj w tych naleśnikach. Jak one bosko pachną a i smakują banankiem, naprawdę wow!

Naleśniki bananowe

Składniki (na 4 sztuki, patelnia 25 cm):
  • 80 g mąki orkiszowej
  • 100 ml mleka
  • 100 ml wody
  • 1 jajko
  • pół banana, ok 60 g - waga po obraniu
  • olej do smażenia 
Przygotowanie:
  1. Banana rozgnieść widelcem. Wymieszać z jajkiem, wodą i mlekiem.
  2. Dodać do mąki i dokładnie wymieszać.
  3. Chochelką nakładać porcję ciasta i wylewać na natłuszczoną i rozgrzaną patelnię, smażyć z obu stron na niewielkim ogniu.
  4. Podawać z ulubionymi dodatkami 
Wartość odżywcza dla 1 sztuki 74g (całość 4 sztuki), bez oleju do smażenia 
kalorie: 112
B: 5,5
T:  2,3
W: 16,56


8 komentarzy:

  1. Takie naleśniki są bardzo pyszne. Na pewno w przyszłości takie naleśniki zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukacie dobrej firmy do owadów to na pewno powinniście skorzystać z Deratyzator w Warszawie .Razem z małżonką skorzystaliśmy i naprawdę było bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. A juz od dawna chodziły za mną naleśniki i nie wiedziałam z jakiego przepisu zrobić. Te bananowe naleśniki wyglądają na tyle dobrze, że spróbuję zrobić to w ten sam sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj wszedłem na ten blog i przejrzałem bardzo dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory ale chujowy przepis, ciasto się rozwala kompletnie, zmarnowałam jedzenie. Nie pozdrawiam i nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie pozdrawiasz, to po co w ogóle tracisz czas na komentowanie.

      Usuń
    2. Przepis super. A do Unknow: jak ktoś nie umie pływać, to twierdzi, że woda za mokra.

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP