1.3.21

Rybna pasta do kanapek

 Właśnie dotarło do mnie, że dziś jest pierwszy dzień miesiąca i może powinnam przywitać go jednak jakimś lepszym przepisem. Może coś na słodko, albo chociaż jakiś wystawny obiad, a ja zdecydowałam się na pastę do kanapek i to na dodatek tak banalną. Z drugiej zaś strony nasze życie jest banalne i proste więc pod tym kątem pasta pasuje. Jejku, nie wierzę, że to już marzec - koniec zimy, chociaż temperatura już w lutym przypominała lato. Moje dziecko dziś kończy 7  miesięcy i niemal od roku wszyscy tkwimy w pandemii, która przewraca nasze życie do góry nogami. Chociaż ja, mocny introwertyk wcale aż tak na tym obecnym stanie rzeczy nie cierpię. Lubię być w domu i nie czuję  się zbyt ograniczona obecną sytuacją, bo dużo nie straciłam.  I tak byłabym na urlopie macierzyńskim i tak czy siak spedzałabym niemal całe dnie z dzieckiem. Jedyne co się zmieniło, co zyskaliśmy w ostatnich miesiącach to czas mojego męża, który w Coronie ma przestój w pracy. I aż miło się na ten obrazek patrzy, na zabawy ojca z synem, nie tylko przy weekendzie. A i ja zyskałam nieco czasu dla samej siebie, czasu bez dziecka. Wróćmy jednak do tej banalnej pasty, bo dla niej tutaj jesteśmy. 


Rybna pasta do kanapek 

Składniki:

  • 250g serka kanapkowego naturalnego albo serka homogenizowanego
  • puszka ryby w pomidorach
  • garść rukoli
  • 2 ząbki czosnku
  • pół cebuli
  • sól, pieprz
Przygotowanie:
  1. Serek przerzucić do miski, dodać rybę. 
  2. Posiekaną rukolę i cebulę, przeciśnięty przez praskę czosnek, przyprawy.
  3. Wszystko razem wymieszać 

Wartość odżywcza dla całości 480g
kalorie: 533
B: 40,54
T:  29,31
W: 27,31


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP