15.11.12

Liebster Blog

Dziś nie będzie przepisu, a notka związana z zaproszeniami do zabawy "Liebster blog". Dostałam takowe zaproszenia dwa, więc odpowiedzieć muszę aż na 22 pytania. Cóż, kto powiedział, że życia jest łatwe ;) Z tego miejsca oczywiście dziękuję dziewczynom za wyróżnienie.



,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

dietetycznie. moja rzeczywistość zadała następujące pytania:
1. Ulubiona słodycz? - trufle, trufle, trufle :)
2) Idealne śniadanie? - to jedzone w wolny weekend, na które przygotowanie mogę poświęcić trochę więcej czasu.
3) Czy była jakaś rzecz (potrawa, warzywo, owoc), której nie znosiłaś w dzieciństwie a teraz się nią zajadasz? (ja mam dużo takich:)) - ja też mam dużo. Teraz przychodzi mi na myśl brukselka i kukurydza, której kiedyś nienawidziłam :)
4) Czego byś nigdy nie zjadła? - nie lubię podrobów, więc nic z tych rzeczy. Prócz wątróbki, ale od wielkiego dzwona.
5) Najgorsza rzecz jaką jadłaś? - jeszcze takiej na szczęście nie było, żebym musiała tym pluć.
6) Ulubiony film lub serial? - mnóstwo tego: "Man on fire", "pamiętnik", "sześć stóp pod ziemią", "blue valentine"i wiele, wiele innych.
7) Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś? - w czasach gimnazjum jeździłam z kuzynką do babci, mieszkałyśmy tam pod namiotem i nocą wymykałyśmy się do chłopaków. Żeby się z nimi zobaczyć musiałyśmy przejść jakieś 30 minut przez las, bez latarek, świecił nam jedynie księżyc. I parę innych rzeczy, o których chyba nie wypada publicznie mówić, ani pisać ;)
8) Ulubiony dzień tygodnia? - wiadomo, sobota!
9) Ulubiona pora roku? - zdecydowanie lato. mogłabym jeszcze wybrać wiosnę, ale lato jednak wygrywa 
10) Jakie masz plany na ten weekend?;) - niestety studia, ale i na imprezę znajdzie się czas. Gdybym poszła wyspana na zajęcia to byłaby jakaś anomalia.
11) Jedno z Twoich marzeń? - zdobyć duże pieniądze, żebym nie musiała już pracować :)

kamciss takie:
1. Co zainspirował Cię do prowadzenia bloga kulinarnego? - szczerze mówiąc to w dużym stopniu był nadmiar wolnego czasu. Co dziwne, teraz tego czasu mam coraz mniej.
2. Masz oprócz gotowania inne pasje ? - ostatnio przekonuję się, że lubię ćwiczyć. Oby trwało to wiecznie.
3. Najsmaczniejsze danie, które udało mi się przyrządzić to...? - to były chyba zapiekane ziemniaczki z pesto z rukoli. Mogłabym to jeść codziennie. Udają mi się też ciasta, o ile mam dobry przepis :)
4. Najgorsze danie które przygotowałam to..? - chyba jeszcze mi się nie zdarzyło, albo było tak niedobre, że wyparłam to z pamięci.
5. Jakie uczucia miałaś po otrzymaniu nominacji? - mieszane. Z odpowiedziami nie mam problemu, gorzej z wytypowaniem innych do zabawy. Nigdy nie wiem czy ktoś chce się bawić, czy nie; czy nie będę nachalna.
6.  Czy wiążesz przyszłość z gotowaniem? Jeśli nie to co planujesz? - póki mam pomysły i póki mnie to cieszy i widzę, że ktoś tutaj przychodzi to będę gotowała i to publikowała. Jak nie będzie zainteresowania to trzeba będzie się z tym pogodzić.
7. Najlepsza książka kulinarna to..? - taka z prostymi, szybkimi potrawami, które nie zawierają dużo tłuszczu 

8. Ostatnio zachwycił mnie utwór...?
9. Co najczęściej przyrządzasz w zimowe wieczory? - herbatę i szybko uciekam pod kocyk :)
10. Jakie jest według Ciebie najlepsze i najbardziej wartościowe  śniadanie? - owsianka+banan+dodatki.
11. W niedzielne poranki lubię...? - po pierwsze się wyspać, po drugie napić się kawy i zjeść pyszne śniadanko.

A takie deliciouseating
1. Czy masz jakąś pasję (oprócz prowadzenia bloga)? Jeśli tak to jaką? - odpowiedź wyżej, w pytaniu nr 2.
2. Podaj 1 książkę i 1 film do których lubisz wracać? - film "Man on fire", książka "ojciec chrzestny"
3. Cytat, który inspiruje Cię do działania to...? - w zasadzie żaden, nie mam też żadnych swoich ulubionych cytatów.
4. Ostatnie 5 zł wydajesz na...? - coś do jedzenia.
5. Czy jest w życiu coś czego żałujesz? Dlaczego? - żałuję, że nie zaczęłam wcześniej odkładać pieniędzy.
6. Jaka role odgrywa w twoim życiu muzyka? - uwielbiam, już nawet nie tyle słowa co dźwięki. Lubię potańczyć przy dobrym bicie.
7. Zdrowa żywność vs niezdrowa? - zdrowa zdecydowanie
8. Przyprawa, którą uważasz za niezbędna w kuchni to...? - sól
9. Potrawa którą przyrządzasz najczęściej? Dlaczego właśnie ta? - pieczone ziemniaczki, z różnych wariacjach, dlatego, że je po prostu uwielbiam :) Dla mnie to zdrowsza alternatywa dla frytek
10. Bez jakiego urządzenia kuchennego nie wyobrażasz sobie gotowania? - bez blendera.
11. Co powinnam zmienić, poprawić na moim blogu? - trudne pytanie, bo nie znam tak bardzo Twojego bloga, aby mówić czy jest coś do poprawki i jak tak to co.


Moje pytania:

1. najczęściej używana przyprawa/ zioła (prócz soli i pieprzu) ?
2. wolisz smażyć, gotować, czy piec ?
3. słony, słodki czy kwaśny ?
4. potrawa, z którą kojarzą Ci się przyjemne chwile ?
5. mięso czy warzywa ?
6. jaki jest Twój ulubiony film ?
7. przeglądając przepisy w internecie zwracasz uwagę na zdjęcia, czy skupiasz się tylko na przepisie ?
8. wolisz iść do restauracji czy ugotować coś w domu ?
9. eksperyment w kuchni czy tradycyjne przepisy (dlaczego?)
10. jaki styl ubioru preferujesz ?
11. czy kiedyś byłaś na diecie, jeżeli tak to jakiej i z jakim skutkiem ?

nominuję:
http://www.inspirowanesmakiem.pl/
http://kuchniawzieleni.blogspot.com/
http://tomekgotuje.blogspot.com/
http://springplate.blogspot.com/
http://emcia-pichci.blogspot.com/
http://kuchennybajzel.blogspot.com/
http://duzosole.blogspot.com
http://olalallola.blogspot.com/
http://czeresniowakuchnia.blogspot.com/
http://capacitier.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. ooo, fajnie, to bawimy się;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka z bananem jest najlepsza:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękować za nominację :) w najblizszym czasie odpowiem na Twoje pytanka:) pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :) Postaram się niedługo odpowiedzieć na pytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje, że odpowiedziałaś na moje pytania :)
    Ps. ja też miałam problem z wytypowaniem 11 blogów do dalszej zabawy ;-)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP