17.4.16

Omlet z odżywką białkową

Leniwe poranki zazwyczaj tylko w weekend a i to nie zawsze. Mój mąż nie wiedzieć czemu uwielbia rano wstawać (wariat) więc kiedy już wypije swoją poranną kawę, rozegra kilka meczy w fifę zaczyna mu się nudzić i planuje gdzie tu pojechać i co zrobić. Kiedy już się przebudzę zasypuje mnie gradem propozycji, które są do zrealizowania najlepiej od razu. Wtedy o leniwym śniadaniu można znów pomarzyć a ratować się trzeba jak w tygodniu - jogurtem. Ten omlet na szczęście robi się między nałożeniem podkładu a wytuszowaniem rzęs :) więc i w te poranki na wyższych obrotach można go śmiało zrobić. 


Omlet z odżywką białkową

Składniki (na 1 sztukę):
  • 2 jajka
  • 20 g odżywki
  • 1 łyżka miodu
  • masło klarowane do smażenia

Przygotowanie:
  1. Rozgrzać patelnię
  2. Do miski wbić jajka, dodać odżywkę, miód i wymieszać ze sobą, najlepiej widelcem lub mikserem.
  3. Na patelni roztopić masło, wlać masę jajeczną. Smażyć pod przykryciem na małym ogniu. Kiedy boki będą dobrze ścięte przewrócić omlet na drugą stronę i jeszcze chwilkę piec. 
  4. Podawać z owocami (u mnie prażone owoce z dodatkiem miodu)

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie ? Czy jeśli nie ćwiczę siłowo, a moja aktywność to spacery, przejażdżki rowerowe, to mogę używać odżywki białkowej? Napotykam wiele przepisów których jest ona składnikiem i bardzo chciałabym je wykonać, ale nie wiem czy moge je włączyć do diety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że możesz. To po prostu dodatkowa porcja białka w Twoim bilansie dziennym.

      Usuń
  3. Wygląda apetycznie! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas to ja jestem tym rannym ptaszkiem :D Ale leniwego śniadania i tak sobie nie odmawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah ah ah, a mój Luby kuił ostatni odżywkę truskawkową! będziemy robić omleciory! może w końcu je polubię bo nigdy jakoś nie byłam wielką fanką takiej formy serwowania jajek

    OdpowiedzUsuń
  6. A ile takie pyszności mogą mieć kcal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ja w swojej diecie nie liczę kalorii. Możesz wpisać wszystkie produkty i gramaturę w jakiś internetowy kalkulator kalorii, pewnie jest tego sporo :)

      Usuń
    2. Zrobilam dzis na sniadanie i policzylam okolo 400 kcal...w tym 30g bialka ;) Ja smazylam na lyzeczce oleju kokosowego a miod dodalam jako smarowidlo na gotowy omlet bo mi go zal smazyc ;)

      Usuń
    3. LuiKa - dziękuję za wyliczenia :)

      Usuń
    4. Ja robiłam według przepisu z tym, że z 3 jaj na porcje i przystroiłam go jedynie bananem. Coś pysznego ale porcja liczyła 605 kcal 😲

      Usuń
  7. Bardzo smaczny i pożywny - na śniadanie idealny :) dla trenujących to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie moje ulubione śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki omlet idealny nie tylko na leniwe poranki... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6/22/2017

    Można wiedzieć ile kalorii ma taki omlet ? 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie liczę kalorii, więc niestety nie wiem.

      Usuń
  11. - zapach
    - oderwanie od patelni graniczy z cudem

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiego smaku odżywka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny przepis! Muszę coś takiego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pyszne dodałem chudego serka i banan idealnie przed treningiem

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP