7.12.16

Bezglutenowe ciasteczka kasztanowe

Puree z kasztanów jest dość specyficzne. Wypieki z nim sprawiają wrażenie ciężkich. Tak jak śniadaniowe placuszki (przepis). Były pulchne i ciężkie, ale dokładnie takie jakie uwielbiam. Właściwie mogłabym uznać, że były to jedne z lepszych placków śniadaniowych, na które umieściłam tutaj przepis. Te ciastka są podobne. Wyglądają może na kruche, ale trudno nazwać je kruchymi, są zbite, mięsiste i ciężkie. Myślę, że z pewnością znajdą swoich zwolenników. Mi smakowały, zwłaszcza w duecie z dżemem. 

Bezglutenowe ciasteczka kasztanowe

Składniki:
  • 200 g puree z kasztanów przepis
  • 2 jajka
  • 4 łyżki brązowego cukru lub więcej według uznania
  • 15 g płatków migdałów
  • 150 g mąki z ciecierzycy
Przygotowanie:
  1. Jajka zmiksować z puree kasztanowym i cukrem.
  2. Dodać płatki i mąkę, wymieszać lub zmiksować.
  3. Z masy formować ciastka i piec około 30 minut do zrumienienia.

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, na pewno przetestuję i przy okazji posmakuję puree, zwłaszcza, że nie miałem okazji jeść kasztanów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. upiekłam moje stare kasztany i niestety wylądowały w koszu- jednak wszystko ma swój termin i roczne kasztany nie zdają egzaminu ale nie zraziłam się i na pewno kupię jeszcze ale tym razem upiekę od razu:) mi też się wydaje że to ciężkie wypieki ale co z mąką kasztanową- próbowałaś? ciekawe czy daje podobny efekt jak puree.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP