6.5.18

post dr Dąbrowskiej - nadziewane pomidory

Dziś mój ostatni dzień postu! Kupiliśmy 30 jajek, bo tak się za nimi stęskniłam, że od razu na poniedziałkowe śniadanie będą jajka sadzone, na połowie łyżeczki masła. To nic, że mam poranną zmianę w pracy i normalnie wstaję o 4.40, wstanę 20 minut wcześniej i te jajka zrobię ;) napiję się do tego mojej pysznej, świeżo mielonej czarnej kawy i takim wspaniałym akcentem przywitam powolny powrót do normalności. Powolny bo teraz czeka mnie 16 dni wychodzenia, czyli sukcesywnego zwiększania kaloryczności i wprowadzania nowych grup produktów. Zaczynam od białka (jajka, ryby, fasolka szparagowa) i zdrowych tłuszczy (olej kokosowy, dobre masło, orzechy). 
W poniedziałek przygotuję post podsumowujący te moje 16 warzywnych dni. Tymczasem mam dla Was ostatni postny przepis; na nadziewane pomidory.

Nadziewane pomidory

Składniki:
  • 8 niedużych pomidorów
  • 1 mały przecier pomidorowy (ten najmniejszy)
  • 2 małe ząbki czosnku
  • 1 mała pietruszka
  • garść natki pietruszki
  • troszkę papryczki chilli w proszku lub świeżej, sól
Przygotowanie:
  1. Z pomidorów odciąć "kapelusze" i wydrążyć środek. 
  2. Wydrążoną część umieścić w miseczce, dodać starty czosnek, startą pietruszkę, posiekaną natkę, przecier i przyprawy, wymieszać.
  3. Od spodu pomidorów odciąć mały kawałeczek, żeby pomidory stały stabilnie i nadziewać je przygotowanym farszem.

4 komentarze:

  1. Anonimowy5/17/2020

    Jesli od razu po zakonczeniu postu rzucilas sie na jajka smazone na masle to niestety Twoj post poszedl na marne. nalezy odpowiednio wychodzic z postu- najwazniejsze jest umiec wyjsc z postu a nie sam post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny super artykuł


    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP