27.10.18

Bezglutenowe ciasteczka z sezamem

Nie zginęłam, nic mnie nie porwało. Chociaż może jednak, porwał mnie serial. W cztery dni zrobiliśmy prawie 2 sezony, chodząc przy tym normalnie do pracy. Kończy się na tym, że po powrocie do domu odpalamy serial i oglądanie to jedyna rzecz na jaką mamy czas. Wybaczcie więc, ale w Stranger Things dzieje się zdecydowanie więcej niż w internetowym świecie. I właśnie dlatego nie lubię seriali - bo się człowiek wciąga za bardzo, myśli o tym, a jak się skończy to wariuje, na otarcie łez szuka kolejnego i tak upływają popołudnia i wieczory przed ekranem. Dlatego ja nawet nie szukam następnego. Bo przez te serialowe dni mam wiele do nadrobienia w realnym życiu. Chociaż to przytulanie się do męża przy takim odcinkowym maratonie też jest super, zwłaszcza, że jesień i to ta najgorsza bo deszczowa, wietrzna i ponura. A jeżeli Was nie interesuje serial ani przytulanie to może zainteresują Was chrupiące ciasteczka,  takie jak te ?

Bezglutenowe ciasteczka z sezamem

Składniki (9 sztuk):
  • 40 g masła
  • 40 g erytrolu
  • 1 jajko
  • 40 g płatków jaglanych 
  • 40 g mąki z ciecierzycy (jaglanej, ryżowej, gryczanej, do wyboru)
  • 20 g białego sezamu
  • 0,5 łyżeczki sody
Przygotowanie:
  1. Masło utrzeć z erytrolem. Dodać rozklocone jajko i dalej miksować. 
  2. Dodać pozostałe składniki i wymieszać (można łyżką).
  3. Nakładać na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, formując ciasteczka - zostawić odstęp między ciasteczkami, bo rosną podczas pieczenia. 
  4. Piec w 180*, około 20 minut, do zbrązowienia 

2 komentarze:

  1. O tak, Stranger things wciąga! A do serialu wiadomo, ciastka muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, tu The Student Cookbook, zmieniłam nazwę bloga :) Ciasteczka wyglądają obłędnie!
    Co do seriali, ja też mam teraz miesiąc darmowego Netflixa i w ciągu tygodnia obejrzałam już 4 sezony Friends ;) a Stranger Things wciągają jeszcze bardziej :D muszę niedługo zrobić odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP