5.1.19

Placki jabłkowe na maślance bezglutenowe

Niby tylko 3 dni pracy a zmęczona jestem jakbym tyrała dzień i noc bez przerwy. Wolne jest fajne, ale za dużo wolnego odzwyczaja od pracy i po powrocie ciężko nabrac rozpędu. A gdyby tego było mało za chwilę mam tygodniowy urlop. Ale na urlopie to jakoś inaczej, bardziej jestem w biegu niż podczas tych świątecznych dni, które spędziłam głównie na jedzeniu i ogolnie pojętym relaksie. Nadgoniłam wiele odcinków serialu, skończyłam czytać książkę, którą będę mogła w końcu oddać i poświęciłam trochę czasu na swoje życie w sieci. Przecież wiadomo, że w nowym roku wszyscy chcą się odchudzać i przechodzą na dietę, a to dobra okazja do przyciągnięcia do siebie nowych ludzi. Bo mnie to tak bardzo cieszy jak przychodzą nowi obserwatorzy, a po świętach przyszło ich całkiem sporo  więc jestem zadowolona. Spisuję teraz swoje wszystkie pomysły i inspiracje na pyszności, które chcę dla Was zrobić. Jest tego sporo, a czasu nie tyle na pieczenie co na zrobienie przyzwoitych zdjęć w dziennym świetle tak mało. A przecież ja też staram się jakiś tam poziom kalorii utrzymać więc to się wszystko rozwleka w czasie.
Dzisiaj mam dla Was pyszne, słodkie śniadanie- pulchne i mięciutkie placki jabłkowe na maślance. Koniecznie do wypróbowania!


Placki jabłkowe na maślance

Składniki (8 sztuk, 1 porcja):
  • 50 g mąki ryżowej
  • 15 g mąki kokosowej
  • 1 jajko
  • 0,5 jabłka (100 g)
  • 10 g stewii
  • 100 ml maślanki
  • 0,5 łyżeczki sody oczyszczonej 
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki + jabłko starte na grubych okach zmiksować lub wymieszać łyżką. Dodać maślankę, wymieszać i odstawić.
  2. Jeśli po chwili ciasto będzie zbyt gęste dodać jeszcze trochę maślanki i wymieszać. 
  3. Masę nakładać łyżką na rozgrzaną i lekko natluszczoną patelnię formując placuszki. Smażyć z obu stron na lekkim ogniu.
  4. Podawać solo lub z ulubionymi dodatkami 
Wartość odżywcza dla 1 porcji, 331 g (bez uwzględnienia dodatków i tłuszczu do smazenia)
Kalorie: 427
B: 17,17
T:  8,48
W: 74,85


1 komentarz:

  1. Wyglądają baaardzo apetycznie :)) Dzisiaj spróbuję je zrobić

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP