28.3.19

Najszybsze i najłatwiejsze pulpeciki w sosie pomidorowym

Ja pierdziele, ile to odchudzanie zabiera energii. Wchodzę do basenu i cieszę się jak dziecko, po pierwsze, że zdecydowałam się tu przyjść, po drugie, że zapomniałam jakie to pływanie jest przyjemne i odliczając sobie w myślach pokonuje kolejne długości. Prócz odliczania wmawiam sobie "będziesz wyglądała zajebiscie", robię listę zakupów, porządkuję rzeczy do zrobienia na dziś a czasami nawet wchodzę w kimś w monolog - czyli taki tam czas dla siebie. A przy okazji kalorie lecą. Ale jak już wyjdę z wody i się przebiorę dopada mnie taka niemoc, że masakra. Najchętniej poszłlabym prosto do łóżka, tak jak stoję, w ubraniu. I gdzie ta fala endorfin ja się pytam ? tylko Chodakowska daje je w pakiecie ze swoimi treningami ? liczę na to, że jednak dotrą i do mnie. 

A jak już działam tymi ostatkami sił, bo nie mogę udawać, że jutra nie ma i faktycznie walnąć się do łóżka w tym ubraniu to szukam najłatwiejszych przepisów na pudełkowy obiad do pracy, a ten tutaj to zaraz obok sałatki, która w moim wykonaniu wygląda tak, że po prostu wrzucam do pudełka wszystko jak leci, jest mega szybki. Sprawdźcie sami. 


Najszybsze i najłatwiejsze pulpeciki w sosie pomidorowym

Składniki (na 2 porcje):

  • pół opakowania mięsa mielonego
  • przyprawy dowolne, u mnie sól, pieprz, suszony koperek
  • 3/4 puszki pomidorów w puszce (pokrojonych)
Przygotowanie:
  1. Do mięsa dodać przyprawy i wymieszać, najlepiej dłońmi.
  2. Z mięsa odrywać kawałki. Pougniatać chwilę w dłoni, a następnie uturlać kuleczki.
  3. Gotowe kulki wrzucać do gotującej się wody na około 3 minuty.
  4. Na patelnię wylać pomidory z puszki, przyprawić. Dorzucić mięsne kuleczki i gotować aż woda odparuje i zrobi się gęsty sos. 
  5. Podawać np z kaszą gryczaną i ogórkiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP