18.3.21

#lekkipociazy 2

Odcinek 1 - TUTAJ

Czy ja w zeszłym tygodniu pisałam, że skaczę na piłce, żeby pozbyć się tłuszczu ? Otóż, z wielkim smutkiem pragnę zawiadomić, że w tym tygodniu zdanie to się zdezaktywowało. 



Jak do tego doszło ? Bardzo prosto i jak zawsze - byłam z siebie zbyt dumna. Ja pierdziele, nie wiem czy Wy też macie ? Trochę się poruszam, trochę lepiej zacznę jeść, zaczynają się pojawiać małe efekty i pyk! od razu leci nagroda za wspaniałe osiągnięcia. A to wolny wieczór - nic się nie stanie jak raz odpuszczę, a to batonik czy żelki, a najpewniej i batonik i żelki. Z jednego wolnego wieczoru zrobiły się dwa, później trzy, a teraz to już sama nie wiem ile, przestałam liczyć. Kroków też nie robię, bo pogoda jest taka, że ciężko zliczyć ile razy w ciągu dnia pada, a ile świeci słońce, a przecież nie będę po mieszkaniu w kółko chodziła. Nawet nie męczę ręki noszeniem tego smartwacha i prąd oszczędzam, bo to przecież codziennie ładować muszę!



Po ostatniej cukrowej imprezie, przyszła chętka na kolejną. Wpadłam w cug, większy niż alkoholik , a mój mąż jeszcze nam pischingery kurwa zrobił, jak ja co w sklepie andruty widziałam to chciałam je zrobić, ale sobie odmawiałam, bo to przecież tyle kalorii, tyle kuźwa kalorii...Szkoda, że on sobie nie odmówił i zjedliśmy to w dwa dni, no dobra w 1,5 dnia. A później przyszła sobota i miałam taką ochotę na czekoladę, że zakrawało to na PMS, zresztą w tym dniu wszystko na to zakrawało, łącznie z płaczem w pościeli - ale to mnie nie dotyczy, wiec nie mam kogo/czego obarczać odpowiedzialnością. No chyba, że owulacja czy inne hormony ? 

Ale wiecie co, koniec końców wygrałam tę sobotę - nie poszłam po czekoladę!  Nie była to bynajmniej zasługa mojej silnej woli, a tego, że serio bolało mnie ciało tak, że nawet wycieczka do Lidla za drogę to było dla niego zbyt wiele. Weekend był trudny jak cholera, z tym nieoczekiwanym detoxem, dopóki nie przypomniałam sobie, że w zamrażarce  są lody🙈😄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP