16.9.12

Makaron klasycznie

Byłam przekonana, że mamy w lodówce jeszcze połowę puszki pomidorów. Ja poszłam biegać a narzeczonemu zleciłam zrobienie mięsa do makaronu, oczywiście z użyciem tych pomidorów. Kiedy wróciłam okazało się, że pomidorów w puszce było sztuk 2, więc o sosie można było zapomnieć. Grunt, że chociaż mięso miało się w czym zrobić. Tak więc zamiast makaronu w sosie pomidorowym podaliśmy makaron z mięsem mielonym, ale też dobre.


Makaron z mięsem mielonym

Składniki (dla 2 osób):

  • kilka sztuk pomidorów z puszki
  • 250g mięsa mielonego
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, pieprz
  • 1-2 garści makaronu
  • pół małej ostrej papryczki
  • garść startego sera
Przygotowanie:
  1. Pomidory rozdrobnić widelcem. Wrzucić do garnka, dodać mięso; przyprawić. Dusić na małym ogniu aż mięso będzie miękkie. Od czasu do czasu mieszać.
  2. W osobnym garnku w osolonej wodzie ugotować makaron al dente.
  3. Ugotowany makaron odcedzić, dodać do mięsa, wymieszać. 
  4. Podawać z startym serem i ostrą papryczką. 

9 komentarzy:

  1. Grunt to znaleźć wyjście w każdej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam takie kluseczki zjem i bez sosu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/16/2012

    Apetycznie :) Hmm, ale ja ze względu na moją 30dniowoą wege akcję mielone na razie omijam, ale co będzie z mięsem w moim menu później jeszcze nie wiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. bez pomidorków też pysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam różnego rodzaju makarony:)
    Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mhmm, wierzę, że dobre;D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP