26.8.14

nadziewane pieczarki z patelni

Tak wiele spędzam czasu w tramwajach, że dużo rozmyślam, wspominam, wyobrażam sobie, gdybam. Wtedy najczęściej się uśmiecham, bo w moich gdybaniach i wspomnieniach są same dobre rzeczy. Wystarczy mi już fakt, że żyjemy na odległość, smuci mnie on na tyle, że nie potrzebuję i nie chcę jeszcze bardziej popadać w nicość. Lekarstwem dla mnie są więc te szczęśliwe obrazy, kiedy się przytulamy, śmiejemy i całujemy. W czasie przeszłym i przyszłym. Tak więc prócz tego, że jestem dziewczyną zmęczoną to jestem też dziewczyną szczęśliwą, bo mam te swoje silne i bezpieczne ramiona i tego jedynego, który wie, że uwielbiam całusy w czółko i sprawia mi nimi ogromną radość. Mimo tego, że dziś dzieli nas 1000 km to wystarczy mi świadomość, że on jest, żeby było mi lżej.
Wstęp zrobiłam nieco miłosny, ale w przepisie nie ma jej wiele, może prócz tego, że można dosłownie jeść sobie z ręki, lub z dzióbków jak kto woli. A można też przygotować tę przystawkę razem a wtedy będzie i miłość i zabawa :)




Zapiekane pieczarki

Składniki (na 10 sztuk):
  • 10 pieczarek (osobno nóżki i kapelusze)
  • 2 małe cebule
  • pół czerwonej papryki
  • 100 g chorizzo
  • 1 łyżka mascarpone
  • natka pietruszki
  • sól, pieprz
  • olej rzepakowy

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki prócz kapeluszy pieczarek drobno posiekać i podsmażyć na patelni. Wymieszać z mascarpone, przyprawić solą i pieprzem.
  2. Patelnię wysmarować olejem rzepakowym i ułożyć na niej pieczarki blaszkami do góry, kiedy kapelusz nieco się przyrumieni przewrócić dosłownie na chwilkę na drugą stronę. Zdjąć z patelni i nakładać farsz.
  3. Podawać ciepłe lub zimne. 

7 komentarzy:

  1. Z chorizo to musi byc bomba smakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wieki nie jadłam, ze dwa lata, jeszcze na starym mieszkaniu...pyszne, pamiętam jak dziś<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być bardzo smaczne, podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pieczarki nadziewane na wszystkie sposoby. Zapowiada sie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda apetycznie, a patrząc na listę składników to jestem przekonana, że będzie pysznie :D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP