15.12.15

Pomarańczowa gorąca czekolada

Rozpoczął się okres publikowania przepisów tych bardziej kalorycznych. To nie jest tak, że w okresie świątecznym nie da się zrezygnować z diety, nie da się odchudzać przepisów. Wszystko można jak się chce. No właśnie jak się chcę... a ja nie chcę. Ja chcę w grudniu zajadać się maślanymi ciasteczkami, pierniczkami przyozdobionymi cholernie słodkim lukrem, popijać gorącą czekoladę. Żeby nie wspomnieć o pierogach, które chodzą za mną już długi, długi czas. I nikt mi tych przyjemności nie może zabronić skoro sama sobie nie zabraniam. Kaloryczną, grudniową serię rozpoczynam pomarańczową, gorącą czekoladą. Przesłodka, aromatyczna, taka grudniowa i świąteczna. 




Pomarańczowa gorąca czekolada

Składniki (na 2 małe porcje):
  • 50 g gorzkiej czekolady
  • 50 g mlecznej czekolady
  • 150 ml mleka
  • 50 ml soku z pomarańczy
  • płaska łyżeczka startej skórki z pomarańczy

Przygotowanie:
  1. Czekoladę połamać na kawałki wrzucić do rondelka. Zalać mlekiem i czekać aż czekolada się rozpuści od czasu do czasu mieszając.
  2. Dodać sok z pomarańczy i startą skórkę, wymieszać. 
  3. Przelać do kubeczków/filiżanek. Pić ciepłe 



4 komentarze:

  1. osobiście się przyznam, że czekolad do picia to tak średnio mi siadały.. ale ciacho z czekoladą i pomarańczą to nie pogardzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie świąteczne smaki, czekolada i pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaa, ale to wszystko brzmi i wygl ąda pysznie. Jestem czekoladoholiczką i przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP