20.2.16

Koktajl ze szpinakiem

Nadszedł dobry czas blogowania. W tygodniu wymyślam czego jeszcze nie było na blogu, co ugotować, na co mamy ochotę żeby w weekend gotować, gotować i gotować. W zasadzie trzeci weekend z rzędu gotuję po 3-4 potrawy, które później Wam prezentuję. Czasami nie zdążę pokazać smakołyków z poprzedniego tygodnia a już mam następne. Później mam tylko problem co pokazać jako pierwsze, co bardziej Wam się spodoba i drugi problem, żeby nie zgubić karteczek z proporcjami :) 
Na teraz mam dla Was zielony koktajl. Najprostszy, pyszny, słodki dzięki gruszce. 



Koktajl ze szpinakiem

Składniki (na 2 porcje):
  • 500 ml wody mineralnej 
  • 1 gruszka
  • spora garść świeżego szpinaku

Przygotowanie:
  1. W garnku lub kielichu blendera umieścić wszystkie składniki i dokładnie zmiksować




4 komentarze:

  1. uwielbiam szpinak właśnie w takiej postaci:) nigdy nie łączyłam z gruszką- za to z kiwi lub bananem nałogowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulala.. raz robiłam tego zielonego stworka ale z jabłkiem i bananem :) wygląda pysznie, uwielbiam koktajle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być świetne połączenie, zwłaszcza teraz wykorzystanie gruszki jest szczególnie na miejscu, bo o tym owocu często zapominamy.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP