13.3.16

Tygodniowe menu na diecie w pracy cz. 3

Robienie tych zestawień jeszcze bardziej uświadamia mi jak szybko mija czas. Ledwo dodam pierwsze, nie zdążę uzupełnić brakujących przepisów, a już jest kolejna niedziela i trzeba kompletować kolejne menu. Zaczyna mi brakować pomysłów, a może czasu (a nawet prawdopodobne, że i pomysłów i czasu) na pudełka do pracy. Obiady, te zjadane w domu jak zawsze na najwyższym poziomie, zrobione dosłownie w 20 minut przez męża. Zdążę wyjść z psem, wrócić i w zasadzie za chwilę jemy - skarb, nie mąż :) Przekąski do pracy; ciastka czy ciasta też mnie w pełni zadawalają, co tydzień coś nowego, tylko te lunchboxy nieszczęsne...Biję się w pierś i szukam w głowie nowych inspiracji. 

link do części 1
link do części 2


1 śniadanie: jogurt z bezą i prażonymi jabłkami 2. przekąska: marchewki, trufle z ciecierzycy. 3 lunch: sałata lodowa, brukselka, pomidor, czerwona papryka, camembert, wiejski zblendowany z awokado. 4 przekąska: ciasteczka ryżowe 5. obiad: makaron z kurczakiem, pieczarkami, rukolą, w sosie pomidorowym, 6. kolacja: wędzona makrela z jajkiem



1 śniadanie: jogurt 2 przekąska: jabłko, 3. lunch: kuskus, brokuł, pomidor, papryka, feta, rukola, 4 przekąska: ciasteczka ryżowe 5 obiad: ryż, warzywa na patelnię i plopsiki z mięsa mielonego z kulkami mozarelli, 6. kolacja: śledź, jajko, camembert, pomidorki koktajlowe

1 śniadanie: jogurt, 2. przekąska: marchewki i trufle z ciecierzycy. 3 lunch: sałata lodowa, brokuły, kukurydza, pomidorki koktajlowe, zielone oliwki, 4. przekąska: banan, 5 obiad: leczo z kolorowymi paprykami i kurczakiem, 6 kolacja: parówka, ketchup, musztarda, ogórek korniszony, camembert

1 śniadanie: jogurt, 2. przekąska: gruszka, 3 lunch: pieczone ziemniaki i marchewka, pomidor, oliwki, serek wiejski, 4. przekąska: ciasto z ciecierzycy, 5. obiad: kasza jęczmienna, fasolka szparagowa, kurczak w marynacie z jogurtu, cytryny, musztardy, natki pietruszki, soli, pieprzu i słodkiej papryki, 6. kolacja: koktajl pomarańczowo-bananowy na mleku

1. śniadanie: jogurt z musli, 2. przekąska: jabłko, 3 lunch: sałata lodowa, rukola, brukselka, kukurydza, mozarella, kasza jęczmienna, polane jogurtem naturalnym, 4. przekąska: ciasto z ciecierzycy, 5. obiad: makaron ze szpinakiem i kukurydzą 6. kolacja: jajko, sałata lodowa, oliwki, żurawina, pomidor, pasta rybna



5 komentarzy:

  1. Hej bardzo zaciekawilo mnie to ciasto z ciecierzycy. Proszę o przepis ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis będzie w tym tygodniu na blogu

      Usuń
  2. dziewczyno, i ty się tym najadasz? ja to co ty jesz na cały dzień pochłonełabym na śniadanie i jeszcze byłbym głodna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz bardzo dużo jeść, to co tutaj pokazuje jada również mój mąż i wcale nie chodzi głodny :)

      Usuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Top Blogi
TOP