27.3.16

Tygodniowe menu na diecie w pracy cz.5

Święta, świętami, ale skoro zapowiedziałam coniedzielny cykl wpisów to choćby się paliło i waliło musi powstać. Dzisiejsze zestawienie zawiera tylko 4 menu, bo piątek był dniem wolnym od pracy. W takie dni, a więc też w weekendy pozwalamy sobie na ciut więcej w kwestii podjadania.  Nadal jednak staramy się trzymać wyznaczonych pór posiłków (tzn mojemu mężowi to wychodzi, mnie zdecydowanie gorzej, podobnie ja zdecydowanie więcej podjadam niż on). W minionym tygodniu prócz tego co widziecie na zdjęciach podjadłam gdzieś trochę orzechów, batona proteinowego, wypiłam redbulla i zjadłam słone paluszki czy kilka kostek gorzkiej czekolady. Kiedy się to zjada wydaje się tak nie dużo, tylko garść orzeszków, czy garść paluszków, a kiedy zacznie się to wymieniać robi się tego długa lista, dlatego istotne jest, aby przy obserwowaniu swoich nawyków żywieniowych szczególnie zwrócić uwagę na to co podjadamy między posiłkami. Może się okazać, że te "niewinne", małe przekąski są odpowiedzialne za brak sukcesów. 

link do części 1
link do części 2
link do części 3
link do częsci 4


1 śniadanie: deser z musli, 2 przekąska: truskawki, 3 lunch: brokuł, pomidorki koktajlowe, serek wiejski, oliwki, mix sałat, 4 przekąska: ciasteczka z ciecierzycy 5 obiad: zupa warzywna i kawałki kiełbaski 6 kolacja: śledź, cebula, misk sałat, serek homo, małe korniszonki, ketchup, musztarda



1 śniadanie: jogurt z makiem, 2 przekąska: borówki, 3 lunch: brokuł, jajko, tuńczyk, mozarella, rzodkiewki, 4 przekąska: ciasteczka z ciecierzycy 5 obiad: makaron z sosem szpinakowym  6 kolacja: tortilla pszenno-kukurydziana z kurczakiem, rozposznką, camembertem, pomidorem, ogórkiem i sosem jogurtowo-ketchupowo-majonezowym

1 śniadanie: jogurt owocowy + musli, 2 przekąska: jabłko, 3 lunch: świeży szpinak, roszponka, ogórek, pół parówki, pomidorki koktajlowe, rzodkiewka, oliwki, mozarella, kasza kuskus, ostry sos jogurtowo-ketchupowy 4 przekąska: truskawki 5 obiad: pieczone ziemniaki, warzywa na patelnię z kurczakiem i blanszowany szpinak 6 kolacja: koktajl na kefirze ze szpinakiem, kiwi i bazylią

1 śniadanie: jogurt naturalny z musli, winogronami i kostka gorzkiej czekolady. 2 przekąska: banan 3 lunch: gotowany brokuł, sałata, oliwki, serek wiejski, kulki mozarelli (zdjęcie stare, zawartość lunchboxa powtórzona, stąd wykorzystane zdjęcie), 4 przekąska: baton 5 obiad: ryż, warzywa na patelnię, szpinak, parówka, sos pomidorowy, camembert 6 kolacja: lekka sałatka warzywna na jogurcie, ser cheddar, pomidorki koktajlowe



2 komentarze:

  1. Jakie piękne truskawki. Smak lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podjadanie show czasami zdarza.
    Ładny jadłospis .

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Top Blogi
TOP