26.6.18

Kakaowe placki twarogowe

Śniadania są zdecydowanie moją domeną. Mogę się nimi dzielić i robić je dla innych. Gorzej, że te moje ulubione słodkie śniadania nie znajdują zbyt wielu zwolenników wśród moich znajomych, a nawet mąż woli śniadanie w wersji wytrawnej. Ja jako ta słodkolubna dzień rozpoczęty nie na słodko uważam za mniej udany i czegoś mi w nim brakuje od samego rana. Nie potrzebuję w śniadaniu 10 łyżek cukru, nie. Przecież ja do placków dodaję maksymalnie 1 łyżkę cukru albo miodu, a do omletów na słodko nie dodaję żadnego słodzidła. Wystarczą mi owoce, już one same podkręcają mi odpowiednio poziom cukru w żyłach i napędzają na resztę dnia.

Kakaowe placki twarogowe

Składniki (12 sztuk):
  • 100 g twarogu półtłustego
  • 3 jajka
  • 25 otrębów owsianych (3 łyżki)
  • 35 g mąki orkiszowej (3 łyżki)
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1 łyżka miodu
  • dowolne owoce +jogurt naturalny
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki (prócz owoców umieścić w misce i zmiksować (użyłam ręcznego robota kuchennego). 
  2. Łyżką formować placki i smażyć z obu stron na niewielkim ogniu (łatwą się przypalają) na rozgrzanej i natłuszczonej patelni. Podawać z jogurtem i owocami.
Wartość odżywcza dla 1 porcji - 188 g (z podanych proporcji wychodzą 2 porcje)
kalorie: 340
białka: 26
tłuszcze:  13,5
węglowodany: 33



2 komentarze:

  1. Często robię placuszki, ale nie dodawałam do nich nigdy kakao :) Czas to zmienić!
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/28/2018

    Często robię te placuszki, z tym, że nie dodaję kakao. Po prostu niebo w gębie <3

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP