15.11.18

Gofry dyniowe

Cieszyłam się kiedy kupiłam sobie nową gofrownicę z porządną mocą, bo myślałam, że dzięki temu będę miała gofry takie jak mieć powinnam - puszyste i chrupiące zarazem. Okazuje się, że znów dokonałam niezbyt fortunnego zakupu, bo żeby takie gofry zrobić trzeba mieć i dobra moc i odpowiednio wyprofilowane płytki żeby gofry miały miejsce do wyrośnięcia. Rozglądam się znów, może w końcu zjem w domu takiego gofra jakiego bym chciała, a tymczasem cieszę się z tego co mam. 

Gofry dyniowe

Składniki (2 serduszka):
  • 1 jajko
  • 2 łyżki dowolnej mąki prócz kokosowej
  • 2 łyżki puree z dynii (niezbyt kopiaste)
  • 50 ml mleka
  • trochę erytrolu
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki umieścić w naczyniu i zmiksować.
  2. Ciasto wylać na rozgrzane blaszki gofrownicy spryskane wcześniej olejem.

1 komentarz:

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP