12.1.18

Koktajlowy tydzień, koktajl 5 witaminowy

Ostatni koktajl tygodniowego cyklu, nie mogło być inaczej niż zielono. Podsumowując całą akcję, z pewnością uzupełniłam witaminy i minerały w swojej diecie. Warto koktajle wkomponować w swój codzienny jadłospis, a nawet śmiało można nim zastąpić jeden posiłek. Liczę na to, że moje kompozycje zostały przez Was wypróbowane i przypadły Wam do gustu. Zachęcam do indywidualnego kombinowania w poszukiwaniu nowych smaków. Tymczasem do ostatniego koktajlu dodałam:

CYTRYNA - wzmacnia odporność, wspomaga oczyszczanie z toksyn, chamuje apetyt, przyspiesza metabolizm, zawiera dużą ilość witaminy C. Idealna w okresie jesienno-zimowym 
BANAN - obniża ciśnienie, zawiera spore ilości witamin i minerałów, przede wszystkim wit A i C, potas, magnez i fosfor. 
MŁODY JĘCZMIEŃ - oczyszcza żołądek, działa odkwaszająco, daje uczucie sytości, odmładza organizm, wspomaga odchudzanie, zawiera dużo białka, witaminy C, E, witaminy z grupy B, wapń, potas. 

Link do koktajlu 1 zdrowotny- TUTAJ
Link do koktajlu 2, na odporność - TUTAJ
Link do koktajlu 3 upiększający- TUTAJ
Link do koktajlu 4 oczyszczający- TUTAJ



Koktajlowy tydzień, koktajl 5

Składniki:
  • sok z 1 cytryny
  • 1 banan
  • 1 płaska łyżka sproszkowanego młodego jęczmienia
  • 250 ml wody
Przygotowanie:
  1. Wszystko razem dokładnie zblendować.

2 komentarze:

  1. Koktajle powinny być stałym elementem jadłospisu! Zdrowe i pożywne na pewno urozmaica każdą dietę! Pozdrawiamy Serdecznie - DaPietro

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Top Blogi
TOP