23.12.18

Kukurydziane muffiny z powidłami i marcepanem

Niedzielny poranek, który nie wydaje się być wcale niedzielnym a sobotnim. Gdyby nie fakt, że zamknięte są sklepy to bym w to uwierzyła. Po wielu dniach i nadgodzinach spędzonych w pracy mam zakrzywioną czasoprzestrzeń, a wczoraj odpaliłam nowy serial na netflixie, ułożyłam się wygodnie na kanapie i po prostu zasnęłam. Wczoraj dopadło mnie to pracownicze zmęczenie, więc wszystko co wymaga ode mnie wysiłku zostawiam na dzisiejsze popołudnie. Czyli znów będę sprzątać w niedzielę. Tata nie byłby zadowolony, ale tak czasami wygląda dorosłe życie, kiedy masz za dużo do zrobienia a w pracy spędzasz 3/4 dnia. 

Kukurydziane muffiny z powidłami i marcepanem

Składniki (6 sztuk):
  • 50 g mąki kukurydzianej
  • 12 g mąki ziemniaczanej
  • 150 ml maślanki
  • 0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1 jajko
  • 20 g stewii
  • 25 g marcepanu (uformować kuleczki)
  • 3 łyżki powideł śliwkowych 
Masa:
  • 100g mascarpone
  • 10g stewii
  • zielony barwnik
Przygotowanie:
  1. W naczyniu wymieszać suche składniki. 
  2. Jajko zmiksować z maślanką. Do suchych dodać jajeczną masę i wymieszać lub zmiksować lekko do połączenia się składników.
  3. Do papilotek nakładać masę, do połowy wysokości. Do każdego ciasta włożyć po pół łyżki powideł i kuleczce marcepanu, przykryć pozostałą ilością ciasta.
  4. Piec w 180* przez około 25-30 minut. Wystudzić.
  5. Ozdobić kremem - wszystkie składniki na krem umieścić w jednej miseczce i ubijać aż mascarpone zrobi się sztywne. 
Wartość odżywcza dla 1 porcji, 86 g (całość ma 6 sztuk)
 Kalorie: 197
 B: 3,77
 T:  9,1
 W: 24,86






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna wszystkim anonimowo komentującym za podanie imienia, albo chociaż pseudonimu. Dziękuję.

Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
TOP